:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

PETUGAS PAS DITETAK PENYOKONG BN?
Khamis, Oktober 08, 2009

Petugas PAS Ditetak Penyokong BN?

Beberapa petugas PAS di Bagan Pinang diserang sekumpulan lelaki, yang didakwa berpakaian dengan lambang BN, sehingga menyebabkan kecederaan dalam kejadian awal pagi ini.

Sekumpulan 100 lelaki bermotosikal menyerbu dan menceroboh markas induk Dewan Pemuda PAS dan menumbuk petugas yang berada di situ, lapor media rasmi parti itu Harakahdaily.net.

"Sewaktu kejadian lebih kurang 40 orang petugas berada di markas tersebut. Selain ditumbuk, ke semua mangsa juga dihalau keluar meninggalkan markas itu," laporan itu dipetik. Ramai lagi petugas PAS dipukul, lapor akhbar web itu lagi, malah ada juga yang dikejar dengan parang hingga ke rumah.

Sekeping foto yang menunjukkan seorang petugas, yang tidak dinamakan, berdarah dikepala dan baju merahnya koyak di bahagian belakang, dilaporkan ditetak dalam serangan tersebut.

Pemuda PAS berhasrat membuat aduan polis jam 6 petang ini di balai polis Port Dickson. "Sekarang ini kita sedang mengumpul semua maklumat berkaitan. Kita diberitahu banyak kes serupa berlaku di tempat lain juga. "Kita kumpul semua dan buat satu laporan petang ini," ketua dewan itu Nasaruddin Hassan dipetik berkata.

Nampaknya sekarang, UMNO dah berani menyentuh tubuh badan orang PAS, rasanya lama dah mereka tak berbuat hal di atas. Sekaligus bermula hari ini, dah oleh kerana dah ada orang yang telah menjolok sarang tebuan, maka terpaksalah kene bertindak. Takpa, kita sama-sama nantikan apa yang akan berlaku selepas ini. Harapan kepada anjing-anjing UMNO, jangan menyesal selepas ini...
posted by Abu Mus'ab @ 3:30 PTG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::