:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

RIBUT DEBU
Jumaat, Oktober 02, 2009

Permandangan Ribut Debu

SYDNEY : Permandangan yang amat menggerunkan telah melanda Kota Sydney baru-baru ini dengan kehadiran Ribut Debu yang menyebabkan permandangan kota Sydney berubah kepada kekuningan kesan debu yang terlampau banyak. Ntah la, pelbagai pandangan dilontarkan kesan daripada peristiwa ini. Ada yang berkata ni faktor alam sekitar dan pelbagai taksiran lagi.

Bagi saya, yang pastinya ini adalah antara bentuk bala Allah taala yang ditimpa ke atas hamba-Nya yang kufur terhadap ajaran Islam. Kadang-kadang terfikir juga apa akan jadi kepada rakyat Malaysia sekiranya bala seperti ini menimpa di bumi Malaysia ini. Nak kata apa? Siapa yang silap? Nak salahkan siapa?

Oleh itu, saya berharap kepada mereka yang melakukan kejahatan, kezaliman, kemaksiatan, kedurhakaan terhadap Allah, Agama Islam sesama Islam, sesama masyarakat, dan lain-lainnya agar kembalilah kepada ajaran Islam yang sebenar. Kembalilah kepada perjuangan Islam yang sebenarnya. Bersamalah dengan perjuangan Islam yang diperjuangkan oleh Parti Islam Semalaysia (PAS). Moga-moga selamat dunia akhirat, selamat dari bencana Allah taala... Fikir-fikirkanlah yer...



posted by Abu Mus'ab @ 9:48 PG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::