:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

FAMILY DAY
Rabu, April 01, 2009

Family Day

Pada seminggu yang lepas, ari Rabu, sebelum hari Penamaan Calon PRK Bukit Gantang, jam 12 tghari, saya tunaikan hajat isteri dan anak-anak untuk mandi-manda di Air Terjun Sekayu. Rasanya ni lah masa yang sesuai. Sebelum ni, memang tak sempat nak luangkan masa bersama keluarga dengan suasana ini. Sibuk dengan kerja. Tiada kerja lain melainkan kerja bersama-sama dengan masyarakat, memikirkan dan melaksanakan gerak-kerja untuk pembangunan insan muslim dari sudut pemahaman erti Islam yang sebenar. Suka sakan anak-anak saya ini. Besalah, baru jumpa air terjun. Sebelum ni, jumpa air laut sokmo. Alhamdulillah, sampai di sana jam 2 petang, terus lunch, makan ikan baung masak tempoyak. Kemudian, terus gi Solat Zohor dan Mandi... Pukul 05 petang, beransur-ansur pulang ke Paka. Suka tak anak-anak? Suke-suke...


AaaChattt...Jaga-jaga, titi kecik tu, kalu masuk Suhaib, pasti Mu'az jatuh...


Wee laa..Hensem nya muka aku (Mu'az)...



Aku menjeling melihat keindahan alam ni... Subhanallah !!! (Mus'ab)



Ummi..Tengok Mu'az ni, khenat sokmo ke abang ...eeee....



Jangan Lupa Pangkoh PAS dalam PRK Bukit Gantang ni yer ...



Ingat nak jadi pemain bola sepak bila besor nanti, tapi Abi tak benarkan ...



Keindahan Air Terjun Sekayu ... Subhanallah ....



Biskut ni hok Suhaib, jangan kacau ... Nak..Nak...Nak...



Smart tak saya ? - Mu'az-



Nampak tak 4 batang gigi saya? -Suhaib-
posted by Abu Mus'ab @ 10:37 PTG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::