:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

MEDIA UMNO BERKEMPEN POLITIK ALA YAHUDI
Isnin, September 19, 2011
 
Media Umno Berkempen Politik Ala Yahudi...

Akhbar milik parti Umno, Utusan Malaysia berterusan menabur fitnah dan memesong fakta mengenai kenyataan pucuk kepimpinan PAS dan Pakatan Rakyat.

Mereka tidak akan berhenti dari menjalankan propaganda memburuk-burukkan Pakatan Rakyat, mencetus polemik, menghasut rakyat, seterusnya menanam bibit-bibit kekacauan yang bakal mengundang bencana yang lebih besar.

Utusan Malaysia dan Umno sebenarnya menjalankan kegiatan kempen politik ala-Yahudi. Inilah hasil nasihat syarikat perunding APCO Worldwide yang berjaya memporakperandakan politik negara.

Selepas tidak henti-henti menyerang Dato’ Seri Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng, kini giliran Timbalan Pre siden PAS, Mohamad Sabu pula menjadi bahan serangan. Satu sahaja tujuannya, iaitu character assassination. Mereka mahu membunuh kerjaya politik dan karektor peribadi pemimpin Pakatan Rakyat.

Tetapi kadang-kadang bukan salah mereka juga. Utusan Malaysia dan lain-lain media prokerajaan memang mempunyai agenda jahat yang bermotifkan keuntungan untuk Umno-Barisan Nasional.

Yang silapnya adalah sesetengah rakyat dan mungkin juga pemimpin yang mudah terbawa-bawa dan percaya dengan pembohongan yang diulang 24 jam selama dua minggu berturut-turut.

Hujah dangkal yang diulang oleh media talibarut Umno- BN adalah PAS menyokong komunis dan PAS menghina pejuang kemerdekaan.

Mereka lupa bahawa PAS adalah sebuah parti yang berasaskan kepada perjuangan Islam. Mana mungkin PAS boleh bersetuju dengan ideologi atau isme-isme lain sama ada komunisme, sosialisme, mahupun nasionalisme.

Namun sebagai sebuah parti Islam, PAS senantiasa terbuka dan rasional untuk bekerjasama dengan mana-mana pihak atas dasar keadilan dan kebajikan.

Dengan jelas sekali, berdasarkan ucapan Timbalan Presiden PAS, beliau tidak pernah sesekali menghina pejuang kemerdekaan. Yang mendakwa Mohamad Sabu menghina pejuang kemerdekaan ialah Umno, bukannya Mohamad Sabu. Mana ada ungkapan menghina pejuang kemerdekaan keluar dari mulut Mohamad Sabu.

Hanya golongan bodoh dan pekak badak sahaja yang tidak memahami, tidak menghazaf dengan rasional butiran yang dihujahkan Timbalan Presiden PAS itu.

Justeru mengapa Umno begitu takut, sehingga mendakwa Mohamad Sabu menghina pejuang kemerdekaan? Sebabnya ialah Umno sendiri takut, jika soal kemerdekaan dibahaskan secara akademik, nescaya nama pemimpin Umno tidak wajar disenaraikan sebagai pejuang kemerdekaan negara yang sebenar.

Ini membuktikan bahawa nasionalisme dalam dasar Umno adalah asas yang tidak dihasilkan daripada darah dan keringat.

Golongan sebenar yang gugur syahid, tumpah darah dan keringat, dipenjara, dibuang daerah dan dipalitkan dengan nama komunis adalah pejuang-pejuang Melayu-Islam yang dipadam nama mereka oleh penjajah British.

Untuk melindungi kepalsuan kewujudan dan keaslian perjuangan Umno, maka diupah bekas-bekas anggota polis dan tentera, diupah ahli-ahli akademik untuk mempertahankan sejarah palsu negara yang ditulis oleh penjajah British.

Persepsi yang hendak ditanam begitu mudah. Iaitu, semua penentang kerajaan adalah komunis. Terma komunis pula dirujuk berdasarkan kitab yang ditulis oleh penjajah British.

Maka selama mana terma komunis digunakan dan dilabel menurut kehendak penjajah British, maka ia menunjukkan dengan jelas bahawa Umno adalah alat penjajah British. Sejarah harus digali semula, adakah Umno selepas penubuhannya pada tahun 1946, ada bersekongkol dengan penjajah British untuk melakukan kekejaman terhadap pejuang-pejuang kemerdekaan tulen negara.

Jika Umno terbabit melakukan kezaliman bersama dengan penjajah British, maka Umno harus dihukum sebagai parti yang mengkhianati bangsa Melayu, agama Islam dan mengkhianati warganegara Malaya ketika itu, yang sudah ratusan tahun bermastautin di Tanah Melayu.

Jika inilah yang berlaku, sama ada Umno itu sama dengan komunis atau Umno lebih jahat daripada komunis.

‎3 Unsur Utama Aqidah Perjuangan Islam. Tidak mencari Tuhan selain Allah S.W.T. Tidak mengambil pemimpin atau pelindung selain daripada Allah. Tidak mencari hakim selain Allah..... Bahan boleh copy dan share tanpa notis..tkasih.-admin
 
posted by Abu Mus'ab @ 12:23 PTG  
1 Comments:
  • At 10:27 PTG, Blogger Unknown said…

    Coming Nike Air Max 2015 Shoes off a Super Bowl loss, the Carolina Panthers were about salary-cap discipline. General manager Dave Gettleman preached patience and measure. And when it came to making roster decisions – like letting All-Pro cornerback Josh Norman walk Nike Free Run away – everything was about the overall financial design. “You have to balance the needs of the team now with the needs of the team in cheap nfl jerseys a couple of years,” Gettleman told Yahoo Sports in June. “You have to plan. I’m very wholesale nfl jerseys methodical Nike Roshe Run and intentional about what I do [and] nfl jerseys store about the decisions we make. You have to be that NFL Jerseys way with the salary cap, because Nike Air Max 90 it’s going to cost you.”

     
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::