:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

SENTUHAN JIWA
Isnin, Mei 26, 2008

Sentuhan Jiwa

ABU HURAIRAH telah berkata: Betapa kasihnya aku pada kau teman bukan kerana anugerah rupamu yang cantik... keranaku tahu itu akan hilang darimu, sayangnya aku padamu teman bukan kerana harta yang kau miliki.. keranaku tahu suatu masa nanti harta tiada erti buatmu.. tapi sayang dan kasihnya aku padamu adalah kerana HATIMU.. hati yang sentiasa takutkan ALLAH, hati yang sentiasa mendamba kasihNYA, hati yang merindui ALLAH sebagai kekasih hatinya.. Aku mahu kau menjadi temanku dunia akhirat.. yang sentiasa mengingatkanku.. yang dapat mencambahkan cinta aku pada DIA RABBUL IZZATI.. ... itulah teman yang dicari...

"Beruntunglah orang yang mengendalikan lidahnya, yang rumahnya sentiasa terbuka untuk sanak-saudara dan tetamu, dan yang suka menangis atas dosa-dosa serta kesalahan-kesalahannya."
posted by Abu Mus'ab @ 9:54 PG  
1 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::