:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

PENGAMPU SALAHKAN BLOGGERS
Khamis, April 03, 2008

Pengampu Salahkan Bloggers

"Sebelum saya bertolak ke pejabat jam 7.30pagi tadi, maka sempatlah bersarapan sambil menonton Buletin Pagi di TV 3suku. Maka keluarlah pengampu yang mengaku hero melayu setelah mengaku tidak pandai berbahasa Inggeris untuk menyelamatkan diri daripada dikenakan tindakan oleh mahkhamah Australia akibat membawa wang tunai berjuta-juta itu.

Si pengampu itu tidak serik-serik manyalahkan orang lain akibat kekalahan UMNO yang tidak laku lagi itu. Maka keluarlah kenyataan menyalahkan bloggers yang banyak mempengaruhi pengundi saluran 3 dan 4 itu dalam PRU12 baru-baru ini.

Alahai, kenapalah betapa BANGANGnya si pengampu ini, bermuhasabahlah diri, berhentilah menyalahkan orang lain semata-mata.

Cubalah analisa dan kaji kenapa dan mengapa blog2, laman web dan serupa dengannya membiak dengan produktif sekali sejak kebelakangan ini. Ini kerana akhbar dan media senantiasa menyampaikan maklumat yang hanya untuk kepentingan politik sempit mereka.

Kami sudah muak dah loya. Kami perlu mencari maklumat yang sahih dan benar.Si pengampu ini menganggap PRU12 baru-baru ini BUKANLAH pilihanraya yang sebenar, bukanlah realiti dan ia pilihanraya maya.

Rakyat menilai dan membuat keputusan yang tidak betul kerana terpengaruh dengan pendapat peribadi Bloggers yang bukan berita benar dan sahih. Alahai BANGANG kedua kalinya. "
posted by Abu Mus'ab @ 11:23 PG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::