:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

LEMAK BABI DALAM ROTA
Selasa, Januari 05, 2010
Lemak Babi Dalam Keropok Udang ROTA


Yang jelasnya, Pringles pun ada juga lemak babi ni. Kalau tak percaya tengok ada E471 di ingredients nya tu. Memang patutlah Allah turunkan bala Virus Influenza tu. Tidak hairan kalau sekarang ini ramai sangat samseng, yang terdiri di kalangan orang muda, yang tua, lelaki dan perempuan, sama sahaja.

Solat yang WAJIB main tinggal jer. Doa pun banyak yang tak termakbul ekoran makanan-makanan seperti ni yang menjadi darah daging. Nauzubillah.. Camner nak lahirkan lebih ramai orang Islam yang betul-betul 'muslim'? Dari kecil dah disuapkan dengan makanan-makanan yang mengarut ini.

Yang hairannya camna boleh ada tanda HALAL bagi makanan-makanan tersebut? Bijaknya org-orang kafir memperdayakan orang-orang Islam hanya dengan makanan. Sesungguhnya kebijaksanaan mereka tidak akan kekal lama.

Tetapi, ingatlah suatu masa yang telah ditetapkan oleh Allah swt, orang-orang mukmin akan bangkit jua... Jika kita sedar dan prihatin, sebarlah maklumat ini kepada rakan-rakan seIslam. Semoga kita lebih berhati-hati dengan tipu daya & helah musuh-musuh Allah swt...
posted by Abu Mus'ab @ 5:56 PTG  
4 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::