:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

PATAH KAKI
Isnin, Ogos 17, 2009

Patah Kaki


Hari ini dah masuk hari yang ke-18 kereta Honda Accord saya berada kat workshop. Saya bertanya pada pomen keta tadi, tengah pasang semula enjin. Enjin kereta saya overhall. Jadi berubat lah sikit. Bukan main susah takda kenderaan ni. Nak pegi kuliah, mesyuarat, usrah dan program parti. Patah Kaki sunguh ... Tapi takpalah, saya yakin PASti ada hikmahnya.

Ditambah pulak petang semalam, dalam asyik menyiapkan kertas kerja berkait dengan Selsema Babi dari Pandangan Islam, tiba-tiba laptop saya jadi bluurrr. Kemudian, aku matikan dan hidupkan semula. Erm...dah tak hidup dah. Tanya orang yang pandai komputer kat offshoare tu, dia kata ni tanda hard disk rosak. Aduuhh.. Tengah memikirkan banyak file-file yang amat penting dalam laptop tu. Walaumacamna sekalipun, file-file itu mesti diambil juga. Dalam hati, takpa, saya yakin PASti ada hikmahnya.

Kertas kerja Selsema Babi ni adalah untuk Lajnah Tarbiyyah Dewan Pemuda PAS Dungun. Untuk dijadikan sebagai risalah ilmiyyah untuk diedarkan kepada semua penduduk di seluruh Dungun. Tapi, nak buat camna. Tak dapat nak siapkan juga. InsyaAllah akan diusahakan agar siap kertas keje ni dalam masa terdekat ni.

Dan untuk makluman sahabat-sahabat sekalian, ARTIKEL ini adalah artikel yang dipostkan untuk bilangan yang ke-400. Maknanya, sejak blog ini diadakan sampai lah ketika ini, sudah 400 artikel telah berjaya dipostkan untuk menjadi tatapan rohani dan jiwa kita. Syukran jazilan atas segala respon dan komitmen sahabat-sahabat semua dalam blog SHAMATUN ini.

Abu Mus'ab
posted by Abu Mus'ab @ 4:15 PTG  
1 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::